FRESH KICK FOR THE WHOLE WEEK ///1

Tak jak #Donatan mam misję – chcę żeby wam żyło się lepiej. Żeby reklamy nie powodowały facepalm’a tylko uskrzydlały. Dlatego zapraszam do zestawienia uskrzydlających pomysłów – po jednym na każdy dzień tygodnia (weekend się nie liczy:)

1. Wtorek: Kto powiedział że w każdej reklamie piwa muszą być ogorzali mężczyźni po 40 przy barze?

Jest w tym dużo hype’u, ale uskrzydlającego.

2. Środa: Krejzole z Indii (chyba)

OUTDOOR EYE STOPPER – McDONALDS AMBIENT INNOVATION from Active Media Innovations on Vimeo.

Pomysł dość naiwny i prosty, ale kto by się przejmował.

3. Czwartek: Putin niedługo wyjdzie z mojej lodówki

Na razie wyszedł z reklamy Blush Lingerie. Firma jest chyba niemiecka więc może być konflikt dyplomatyczny. Nie wiem czy pomoże to Ukraińcom, sprzedaży bielizny na pewno.

4. Piątek: Uliczny przekaz – trudno przejść obok niego obojętnie

Niektórzy mówią, że jedyne co ten eksperyment udowadnia to że nie zwracamy uwagi na twarze obcych ludzi. Bullshit. Tu nie chodzi o logikę ale o emocje. Emocje zawsze wywołuje wyobrażenie sobie “co ja bym zrobił w takiej sytuacji” i ww. kampania takie doświadczenie zapewnia.

Good week and good luck, cu next week.

Submit a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *