jan proszynski konsultant

Witaj ponownie! Miło Cię widzieć!

 

Chyba już czas poznać się bliżej. Komunikacja i marka to moja pasja, zaraz po rowerze. Studiowałem Nowe Media w Holandii, ukończyłem szkoły Strategii Marki i Marketingu Interaktywnego w SAR. Miałem okazję współtworzyć różnorodne marki, produkty i kampanie – od branży budowlanej (Ronson Development), poprzez internetową (o2.pl), energetyczną (PGNiG), po III sektor i instytucje publiczne (Fundacja Nowoczesna Polska, Ministerstwo Sportu i Turystyki).

Moje doświadczenie obejmuje między innymi takie marki jak:

.....      .....      .....      

.....      .....      .....      

.....      .....      .....      

.....      .....      .....      

.....      .....      .....      

Moja autorska metodologia jest wynikiem wielu lat doświadczenia, sukcesów, ale także błędów. Znam bardzo dobrze sposób pracy agencji reklamowych, domów mediowych i firm badawczych. Pracowałem dla największych, ale najwięcej przyjemności sprawia mi budowanie od początku i dla mniejszych graczy – miałem przyjemność pracować między innymi dla Hadrone, Mnishkha czy Greiph. Ostatnie duże wyzwanie, na które poświęciłem ponad rok życia to Agencja Technologiczna Rockon. Znajduję też czas na pisanie wierszy (Nauka Chodzenia).Więcej informacji o mnie znajdziesz na profilu LinkedIn, ale może już czas odwiedzić podstronę “kontakt“?