Chyba już czas poznać się bliżej. Komunikacja i marka to moja pasja, zaraz po rowerze. Studiowałem Nowe Media w Holandii, ukończyłem m.in. szkoły Strategii Marki, Marketingu Interaktywnego w SAR oraz MBS by Effie. Miałem okazję współtworzyć różnorodne marki, produkty i kampanie – od branży budowlanej (Ronson Development), poprzez internetową (o2.pl), energetyczną (PGNiG), po III sektor i instytucje publiczne (Fundacja Nowoczesna Polska, Ministerstwo Sportu i Turystyki).
Moje doświadczenie obejmuje między innymi takie marki jak:
Moja autorska metodologia jest wynikiem wielu lat doświadczenia, sukcesów, ale także błędów. Znam bardzo dobrze sposób pracy agencji reklamowych, domów mediowych i firm badawczych. Pracowałem dla największych, ale najwięcej przyjemności sprawia mi budowanie od komunikacji od początku. Więcej informacji o mnie znajdziesz na profilu LinkedIn, ale może już czas odwiedzić podstronę “kontakt“?