Event marketing: Eventowy Growth hacking
Event marketing to doskonała okazja do zaprezentowania swojego produktu nowej grupie odbiorców. Ale jak ich na ten event przyciągnąć? Dobra oferta sprawi że przyjdą sami, o ile zrobimy to w odpowiednim miejscu i czasie…
W trakcie swojej pracy w Vitbergu miałem okazję realizować wiele eventów. Punktem wyjścia czy też celem obecności na targach i imprezach było przełamywanie kluczowej bariery dla naszego produktu. Z analiz i baań wiemy, że sama kategoria mat masujących/urzązeń do wibromasażu jest mocno obarczona konotacjami tanimi produktami z Chin, czy też sprzedaży w Mango TV. To jest fakt.
Drugi fakt jest taki, że nic tak nie przełamuje tej percepcji jak możliwość skorzystania z produktu.
” O f**&k, to rzeczywiście działa!
To najczęstsza reakcja po skorzystaniu z 30 minut zabiegu na Vitberg RS.
Event marketing: Jak sprawić, żeby ludzie do nas przyszli?
Z doświadczenia wiem, że brak frekwencji jest największym koszmarem organizatora eventu. Ponieważ nie chcieliśmy nie spać z tego powodu, zdecydowaliśmy się na podejście zapewniające sukces frekwencyjny:
- uczestnictwo tylko w imprezach, gdzie ludzie mogą potrzebować naszego produktu “tu i teraz”
- rezygnacja z tworzenia własnych eventów na rzecz uczestnictwa w innych, masowych wydarzeniach jako współorganizator/dostawca strefy regeneracji
Takie podejście okazało się niezwykle skuteczne pod kątem frekwencji, dostarczenia doświadczenia z produktem jak i dobrej zabawy po naszej stronie (może tak ostatnia kwestia jest mało poważna, ale nadal ważna 😉 Poniżej pokazuję reportaże z kilku ciekawych wydarzeń, które w ten sposób zrealizowaliśmy. Aha, poza odpowiedzialności za całą kwestie organizacji imprezy znalazłem jeszcze czas, aby realizować się w roli reportera…
Skuteczny event marketing: Kraków – PZU Cracovia Półmaraton Królewski
Największa w historii strefa regeneracji zbudowaliśmy na 5. PZU Cracovia Półmaratonie Królewskim we współpracy z AWF Kraków. Kolejka do strefy ciągnęła się na kilkadziesiąt metrów. Nasz namiot pomieścił 30 stanowisk do wibroterapi i stanowisko badań prowadzone przez AWF Kraków.
Bezpośrednio z produktu skorzystało prawie 1000 osób. Mowa tu o osobach, które doświadczyły produktu w działaniu, osób, liczbę osób które zapoznały się z ofertą jest kilkukrotnie większa.
Nowy Targ – Dni zdrowia
Na zaproszenie Pani mgr inż. Jolanty Bakalarz z Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Nowym Targu (tak, bardzo szybko doszliśmy do momentu, w którym zacząto nas zapraszać i nie musieliśmy już sami szukać imprez do pojawienia się), w czwartkowy, pochmurny poranek przybyliśmy ekipą Vitberga na Piknik Zdrowia.
Impreza organizowana we współpracy: z Starostwem Powiatowym w Nowym Targu, Podhalańską Państwową Wyższą Szkołą Zawodową w Nowym Targu, Urządem Miasta Nowy Targ, Medical Clinic Podhale, OKO TEST, Podhalańskim Szpitalem Specjalistyczny w Nowym Targu miała za zadanie pomóc mieszkańcom miasta lepiej i skuteczniej dbać o zdrowie. Żeby nie było nudno rozdawaliśmy wszystkim uczestnikom jabłka.
Event marketing w Krakowie – Dni zdrowia
W sobotę i niedzielę, w ramach kolejnej edycji Światowego Dnia Serca, wszyscy mieszkańcy Krakowa mogli skorzystać z bezpłatnych badań, takich jak pomiar ciśnienia krwi, pomiar wagi ciała oraz BMI, badanie poziomu cukru we krwi, badanie poziomu cholesterolu. Specjalistycznych porad udzielali kardiolodzy, kardiochirurdzy, dietetycy, pielęgniarki. Mogli również skorzystać z naszej strefy aktywności (3 konkurencje sportowe) i regeneracji (20 leżanek z zestawami Vitberga. W trakcie 2 dni, z naszych zabiegów skorzystało 1500 osób!