Rebranding: Vitberg
Komunikacja wizualna marki Vitberg – rebranding
Vitberg to firma, w której spędziłem ponad 4 lata pracując na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu. Jednym z pierwszych “widocznych” efektów prac była zmiana komunikacji wizualnej, czyli rebranding. Vitberg jako ambicjonalny lider i pionier rynkowy w zastosowaniu wibroterapi i rehabilitacji wymagał drastycznej zmiany w tym w jaki sposób o sobie opowiada. Od dłuższego czasu wizualna jakość nie broniła ceny produktów, które sprzedaje firma a jest to niewybaczalny błąd. Więcej o procesie przeczytasz w artykule Zmieniamy Vitberg. Nowa identyfikacja wizualna, w tym miejscu chcę tylko wybrane elementy identyfikacji.


Wspólna praca nad rebrandingiem
Do konkursu na współpracę nad rebrandingiem zaprosiliśmy 4 firmy. Każda z nich miała zagwarantowane “rejection fee”. Nie była to duża kwota, ale uważam, że jest to dobra praktyka. Dzięki temu 2 firmy już na etapie konkursu opracowały naprawdę solidne i jakościowo dobre projekty – więcej niż oczekiwaliśmy, z których jeden stał się praktyczną bazą do dalszych prac. Po wyłonieniu partnera, z którym chcemy pracować – Studia Wedesign przystąpiliśmy z animuszem do prac projektowych. Co ważne, zaproponowane propozycje przełożyły się bezpośrednio na wszystkie kolejne produkty i submarki jakie wdrażaliśmy w ramach firmy.




O samym procesie przeczytasz więcej w moim wpisie blogowym: link