Strategia komunikacji marki IT: Rockon

Rockon to software house, który jest inny niż wszystkie. Bezkompromisowy zespół rebeliantów o wielkiej kreatywności potrzebował równie bezkompromisowego wizerunku, który nie przypomina niczego innego w kategorii.

Rebels at heart, professinals at delivery

Rockon został stworzony przez zespół specjalistów
działających w branży interaktywnej od 2002 roku.

Specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań digitalowych, których priorytetem jest precyzyjne wsparcie i realizacja celów biznesowych postawionych przez klientów. W zakres usług wchodzą przede wszystkim:

Projektowanie modeli biznesowych i doświadczenia ludzi w cyfrowym świecie:
Tworzenie zoptymalizowanych i skalowalnych narzędzi digitalowych
Optymalizacja i usprawnianie działających rozwiązań

Wyróżnialna strategia komunikacji wizualnej marki

Zaprojektowana koncepcja marki i identyfikacji wizualnej miała odzwierciedlać filozofię firmy – rebels at heart, professionals at delivery. Celem takiego pozycjonowania było poza wyróżnieniem się na rynku pokazanie ludzkiej strony i bliskości technologii.

Klienci Rockon Tech

Rockon przekonał do siebie między innymi takie firmy jak: Danone – DIMEDIC – Diners Club – Dom Development – Fabryka Komunikacji Społecznej – Ford – G7 -Grupa Żywiec – HBO – Interactive Solutions – Jagermaster – JTI – Kompania Piwowarska – Lot – Lyreco – McDonald’s – mBank – MindShareMixcom – Next – Nutricia Profutura – Ogilvy & Mather – Starcom – Sanofi – Swatch – TEVA – Tribal DDB – Xcommunica – XL – PZL

Masz wyzwanie marketingowe? Wybierz termin niezobowiązującej i bezpłatnej konsultacji: